„Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogło pismo „Lego Friends”, z kolei najwięcej straciły „Auta”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 398 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu br.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 45 138 egz., niższym o 19,69 proc. niż rok wcześniej. W lipcu 2014 roku tytuł ten był liderem.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 38 351 egz., po spadku o 20,26 proc.
Na szóstym miejscu znalazł się magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 2,98 proc. do 31 398 egz. Tytuł ten w lipcu ub.r. był siódmy.
Z kolei największy spadek, wynoszący 28,69 proc. do 25 001 egz., odnotował magazyn „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziewiąte.
ZKDP | lipiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 59 935 | 55 398 | 55 398 | - | - | - |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 45 138 | 45 138 | 70 000 | 56 205 | 56 205 |
Mój Kucyk Pony | 57 200 | 38 351 | 38 351 | 55 000 | 48 096 | 48 096 |
Księżniczka | 55 000 | 38 028 | 38 028 | 55 000 | 39 251 | 39 251 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 986 | 35 350 | 35 350 | 45 081 | 35 585 | 35 117 |
Lego Friends. Magazyn | 49 889 | 31 398 | 31 398 | 49 841 | 30 956 | 30 488 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 28 727 | 28 727 | 60 000 | 39 979 | 39 979 |
Kubuś i Przyjaciele | 38 000 | 27 040 | 27 040 | 47 782 | 28 870 | 28 867 |
Auta | 40 000 | 25 001 | 25 001 | 45 000 | 35 058 | 35 058 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,63 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Mój Kucyk Pony” - było to 17,35 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 59 935 | 55 398 | 55 398 | - | - | - |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 45 138 | 45 138 | 70 000 | 50 733 | 50 733 |
Mój Kucyk Pony | 57 200 | 38 351 | 38 351 | 58 205 | 46 402 | 46 402 |
Księżniczka | 55 000 | 38 028 | 38 028 | 55 189 | 41 287 | 41 287 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 986 | 35 350 | 35 350 | 42 971 | 30 477 | 30 477 |
Lego Friends. Magazyn | 49 889 | 31 398 | 31 398 | 49 841 | 28 845 | 28 845 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 28 727 | 28 727 | 50 000 | 26 002 | 26 002 |
Kubuś i Przyjaciele | 38 000 | 27 040 | 27 040 | 36 000 | 22 309 | 22 309 |
Auta | 40 000 | 25 001 | 25 001 | 40 000 | 19 437 | 19 437 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem