„#ZawszeMocniej” - piłkarze i kibice Legii Warszawa promują nowe stroje (wideo)
Klub piłkarski Legia Warszawa wprowadza nowe stroje meczowe na sezon 2017/2018. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „#ZawszeMocniej” przygotowana przez klub wspólnie z firmą Film Fiction.
Pierwszy komplet nowych strojów Legii Warszawa, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie w całości biały. Charakteryzuje go klasyczny, prosty krój, subtelne czarne wykończenia oraz symboliczna, szara ukośna szarfa, na której znajduje się haftowane logo marki adidas.
Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów
Na obu koszulkach znajduje się klasyczna czarna eLka ze złotą gwiazdką, symbolizującą zdobycie ponad dziesięciu mistrzostw Polski. Do dyspozycji drużyny będzie także trzeci komplet strojów, który zostanie zaprezentowany w późniejszym terminie.
- Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia - opisuje Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.
Z nowych strojów będą korzystały wszystkie seniorskie i juniorskie drużyny klubu. Ubrania w sprzedaży są od 1 lipca. Kolekcja obejmuje stroje treningowe, wyjściowe i culturewear, w tym czapki z daszkiem, czapki zimowe i piłki w różnych rozmiarach
Nową kolekcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Legia Warszawa. #ZawszeMocniej”, której głównymi bohaterami są dwaj zawodnicy Legii: Miroslav Radović oraz Artur Jędrzejczyk. Spot pokazuje również kibiców klubu - w domach, na ulicach i stadionie.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję i kina (8-, 30- i 60-sekundowe spoty), internet (w tym profile Legii na platformach społecznościowych) oraz outdoor (nośniki w metrze, na przystankach i w autobusach, tablice dużoformatowe).
Spot wyreżyserował Tomasz Nowak, a realizacją zajął się dom produkcyjny Film Fiction. Za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Legia Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „#ZawszeMocniej” - piłkarze i kibice Legii Warszawa promują nowe stroje (wideo)