Lech Premium "przełamuje lody" w zimowej kampanii reklamowej
Piwo Lech ma nową, limitowaną serię opakowań w zimowym klimacie. Promuje to kampania reklamowa przygotowana przez Cut the Mustard, Zenith i Tailor Made PR.
Limitowana seria puszek Lech Premium inspirowana jest górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem. Opakowania zaprojektowała Zuza Sadlik.
Głównym przesłaniem tegorocznej zimowej komunikacji jest przełamywanie lodów między ludźmi. Rozbita, zamarznięta tafla jeziora, znajdującego się w samym sercu górskiej scenerii łączy symboliczne, towarzyskie znaczenie hasła z jego dosłownym, zimowym znaczeniem.
W ramach promocji limitowanej serii, od końca roku w telewizji będzie emitowany 15-sekundowy spot reklamowy. Zimowa kampania wspierana jest również reklamami OOH realizowaną w południowej Polsce, współpracą z influencerami, działaniami digital oraz PR. Dodatkowo marka planuje aktywację na jednym ze stoków narciarskich w Polsce. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce.
Za przygotowanie kampanii i działania digital odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Zenith, a za obsługę PR oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Lech Premium "przełamuje lody" w zimowej kampanii reklamowej