Kura na wolności w reklamie Reeboka (wideo)
Pragnienie wyrwania się z utartych torów codzienności i przyzwyczajeń to myśl przewodnia nowej kampanii „Live Free Range” promującej sportowe stroje marki Reebok.
Głównym bohaterem nowego spotu reklamowego Reeboka jest kura, której udaje się wydostać z klatki na kurzej fermie. Ptak wyrywa się na wolność i w dynamicznych ujęciach kamery pędzi przed siebie, unikając po drodze licznych niebezpieczeństw.
W końcu kura natrafia na grupę biegaczy, i bez zastanowienia podąża ich śladem. Film kończy się tytułowym zdaniem kampanii - „Live Free Range”.
- Chcemy ośmielić ludzi do tego, by zerwali ze swoimi starymi przyzwyczajeniami związanymi z uprawianiem sportu i rekreacji i skierować ich na nowe tory, na których mogą ich czekać zupełnie nieznane dotąd doświadczenia - tłumaczy Yan Martin, wiceprezes Reeboka ds. komunikacji marki.
Oprócz filmowego spotu, który na YouTubie po jednym dniu od premiery odtworzono ponad 1 mln razy kampania Reeboka obejmuje też działania w mediach społecznościowych. W ramach tego wyselekcjonowano internautów, którzy w sieci umieścili swoje noworoczne postanowienia związane z uprawianiem sportu. Następnie wysłano do nich koszulki z nadrukami zawierającymi wspomniane obietnice. Każda z koszulek została zapakowana w karton służący zwykle jako pojemnik na jajka.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Venables Bell & Partners, reżyserem spotu jest Noam Murro.
Dołącz do dyskusji: Kura na wolności w reklamie Reeboka (wideo)