1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,66 mln widzów, o 140 tys. osób mniej niż pół roku temu. Reality-show dało TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 29,71 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
22. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 18 lutego do 27 maja br. Premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,08 proc. w grupie 16-59 oraz 20,75 proc. wśród mieszkanek miast w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 22 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,84 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do jesieni ub.r. spadła o 140 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 września do 26 listopada 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,80 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,48 proc. w 4+, 20,17 proc. w 16-49 i 17,95 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przełożyło się na 10,35 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i inne seriale; 7,66 proc.) oraz Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,26 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był bezkonkurencyjnym liderem.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 29,71 mln zł, podczas gdy nadawana pół roku wcześniej 21. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku