„Kuba Wojewódzki” hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,21 mln osób, o 170 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 14,24 mln zł.
Premierowe odcinki 24. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 20 lutego do 22 maja br. (finał sezonu pokazano wyjątkowo o 21.30). Obejrzało je średnio 1,21 mln osób, co zapewniło stacji 13,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,47 mln widzów. Wyemitowany został on 13 marca br., a gościli w nim: Daria Ładocha i Kabaret Młodych Panów.
W porównaniu do emitowanej rok temu 22. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o 170 tys. osób. Format pokazywany rok temu oglądało średnio 1,04 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 11,14 proc. w 4+, 15,89 proc. w 16-49 oraz 13,44 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,20 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. seriale „Pensjonat nad rozlewiskiem”, „Nieznane serce” i „Krawcowa z Madrytu”; 7,05 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,11 proc.).
Jeszcze większą przewagę TVN miał wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji talk-show wyniosły 14,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów