Zalando w nowej kampanii przekonuje, że dobry wygląd to nie kwestia budżetu
Platforma ecommerce Zalando ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?”. Koncept przygotowały zespól marketingu platformy oraz berlińska agencja VCCP.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Zalando_lato19-655.jpg)
Koncept kreatywny „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” przekonuje, że reklamowana platforma oferuje modę dla wszystkich oraz na każdą kieszeń. „
- Przeprowadzone na polskim rynku badania wykazują, że wielu Polaków uważa, że aby modnie wyglądać, trzeba wydać dużo pieniędzy. Ponadto, spora część z nich sądzi, że w Zalando znajdzie jedynie artykuły drogich marek - mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando.
W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie reklamowym widzimy niecodzienną sytuację. Podróż pociągiem zamienia się w serię magicznych i niespodziewanych zwrotów akcji, w których różni bohaterowie przekonują się, jak wyjątkowo wyglądają w pozornie niepasujących do nich stylizacjach.
Kampania będzie emitowana na billboardach reklamowych, w radiu, w digitalu oraz mediach społecznościowych.
Autorem zdjęć kampanijnych jest polski fotograf Marcin Kempski. Sesja została zrealizowana w Warszawie, na terenie Dworca Centralnego oraz Zajezdni Metra Kabaty.
Koncept kreatywny przygotował polski zespół marketingu Zalando i agencja VCCP Berlin. Spot został wyreżyserowany przez Marka Partyša.
Dołącz do dyskusji: Zalando w nowej kampanii przekonuje, że dobry wygląd to nie kwestia budżetu