Książęce reklamowane w wersji Złote Pszeniczne (wideo)
Do emisji trafił drugi spot telewizyjny piwa Książęce (Kompania Piwowarska), reklamujący jego wariant Złote Pszeniczne. Całą kampanię przygotowały firmy Havas Worldwide (Oto Film, Platige Image, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2).
W reklamie piwa Książęce Złote Pszeniczne występuje marzycielski Książę, któremu pragmatyczny Tomasz tłumaczy wszystkie procesy technologiczne związane z warzeniem tego piwa. Obaj bohaterowie pojawili się już w spocie Książęcego Czerwonego Lagera emitowanym od drugiej połowy października (przeczytaj więcej i obejrzyj tę reklamę).
Kampania Książęcego Złotego Pszenicznego oprócz telewizji obejmuje internet (zwłaszcza social media) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja Havas Worldwide (dawniej Euro RSCG), produkcją reklamy telewizyjnej zajęło się studio Oto Film, a animacje do niej przygotowało studio postprodukcyjne Platige Image.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2).
Dołącz do dyskusji: Książęce reklamowane w wersji Złote Pszeniczne (wideo)