Krowa „z natury na kanapkę” w kampanii serków Łaciatych
SM Mlekpol w poniedziałek rozpoczyna nową kampanię reklamową promującą Łaciate serki śmietankowe. Przygotowały ją agencje Leo Burnett, Film Reaktor, Panoptiqum i MEC.
Główną bohaterką reklam, jak zawsze w przypadku reklam marki Łaciate, jest krowa. Akcja toczy się na łące, a krowa wskakuje na kanapę.
Mlekpol w kampanii serków śmietankowych prowadzonej pod hasłem „Z natury na kanapkę” chce w zabawny sposób przypomnieć konsumentom o źródle pochodzenia swoich wyrobów, czyli mleku pochodzącym od krów wypasanych na polskich łąkach. Akcja będzie realizowana równocześnie z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków tych serków: z ziołami i z suszonymi pomidorami.
Spot będzie emitowany od 3 października do końca listopada w stacjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w internecie. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Film Reaktor i Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Mlekpol od początku września realizuje działania reklamowe mleka Łaciate, w których przedstawia romantyczną miłość krowy i byka.
Dołącz do dyskusji: Krowa „z natury na kanapkę” w kampanii serków Łaciatych