Koral reklamuje lody Grand Gold jako „władcę zmysłów” (wideo)
W kinach i internecie zaczęła się kampania reklamowa lodów impulsowych Grand Gold (produkowanych przez PPL Koral). Akcję, pod hasłem „Grand Gold - Władca zmysłów”, przygotowała agencja Veneo.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Prezentowane są w nim trzy wersje lodów Grand Gold: waniliowe w czekoladzie deserowej, waniliowe w czekoladzie z migdałami oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.
Akcja reklamowa jest realizowana w internecie (m.in. na YouTube) oraz w kinach Helios w całej Polsce (przed emisją filmu „Ciemniejsza strona Greya” i innymi wybranymi filmami dla kobiet).
Produkcją spotu zajęła się agencja interaktywna Veneo, która obsługuje markę Koral w cyfrowych kanałach komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Koral reklamuje lody Grand Gold jako „władcę zmysłów” (wideo)