Konkurs dla dziennikarzy
Wysokiej klasy palmtopy za najlepsze publikacje
28 września 2004r. rozpoczął się konkurs dla dziennikarzy na "Najlepszą publikację na temat detalicznych obligacji skarbowych". Organizatorem konkursu jest Agencja Partner of Promotion. Patronat merytoryczny nad konkursem objęło Ministerstwo Finansów - emitent obligacji, a fundatorem nagród jest PKO Bank Polski - agent emisji.
Do konkursu mogą być zgłaszane wszystkie artykuły prasowe i internetowe oraz nagrania radiowe i telewizyjne opublikowane pomiędzy 1 lipca a 29 października 2004 roku. Warunkiem przyjęcia publikacji do konkursu jest jej wysoki poziom merytoryczny oraz aktualność informacji dotyczących detalicznych obligacji skarbowych.
- Konkurs ma na celu zainteresowanie dziennikarzy tematyką detalicznych obligacji skarbowych oraz pogłębienie ich wiedzy na temat papierów dłużnych. Dla wielu osób, które poszukują bezpiecznego i dochodowego sposobu na zainwestowanie swoich oszczędności, jedynym wiarygodnym źródłem informacji są właśnie publikacje prasowe. - mówi Arkadiusz Kamiński, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów.
Nadesłane publikacje będzie oceniać Kapituła Konkursu. W jej skład wchodzą przedstawiciele Ministerstwa Finansów, PKO BP S.A., Agencji Partner of Promotion oraz niezależni konsultanci.
- Podstawowymi kryteriami oceny publikacji będzie rzetelność oraz kreatywność w podejściu do tematu - dodaje Arkadiusz Kamiński.
Nagrody Główne - wysokiej klasy palmtopy - zostaną przyznane w trzech kategoriach:
" Najlepszego Artykułu Prasowego lub Internetowego,
" Najlepszej Audycji Radiowej,
" Najlepszego Programu Telewizyjnego.
Ostatni dzień nadsyłania prac przypada na dzień 29 października 2004 roku, natomiast wyniki konkursu będą znane do 9 listopada 2004 roku. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie organizatorów konkursu - Agencji Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: Konkurs dla dziennikarzy