SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec Baru w Polsacie

Piąta edycja reality show "Bar" miała najsłabsze wyniki oglądalności. Wpływy reklamowe wyniosły ponad 90 mln zł*

W niedzielę 19 grudnia 2004 r. zakończył się ostatnia edycja reality show Bar VIP. Finalistką została Ewelina Ciura, która w nagrodę otrzymała samochód Porche. Finał oglądało 4 mln 183 tysiące widzów (udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 29,10% ogółu widowni).

Średnia oglądalność Baru VIP wyniosła 2 mln 554 tysiące widzów. Była to najniższa oglądalność w porównaniu do wszystkich poprzednich edycji. Do tej pory największą popularnością cieszyła się edycja trzecia, emitowana między 13 września, a 20 grudnia 2003 roku.


Opis AMR AMR % SHR %
BAR I 2 931 056 7,94% 19,54%
BAR II 3 146 124 8,53% 19,48%
BAR III 3 437 232 9,34% 21,77%
BAR IV 2 631 044 7,26% 17,95%
BAR VIP 2 554 127 7,05% 16,66%

Źródło: AGB Polska, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

Bar VIP oglądały głównie kobiety, które stanowiły 60% widowni. Większość widzów to osoby w wieku 25 - 44 lat i 50 - 54 lata, pochodząca z średnich (50 - 100 tysięcy mieszkańców) i duzych (100 - 200 tysięcy mieszkańców) miast.

Wpływy z reklam i billboardów sponsorskich przy programie BAR VIP wyniosły 92 mln 53 tysiące złotych (łącznie 8 525 emisji)*.

*danych na podstawie oficjalnych cenników, nie uwzględniają rabatów

Dołącz do dyskusji: Koniec Baru w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl