SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komiksowa kampania Heyah

'Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. To już tak zostanie.Teraz w Heyah wszyscy mają cenę 3 grosze za SMS w sieci'

Heyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki. Heyah zgodnie z obietnicą obniża ceny – od poniedziałku, 7 lutego, wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy w sieci za jedyne 3 grosze brutto. To najniższa cena na rynku europejskim.

W nawiązaniu do zasad obowiązujących w Heyah, nowa cena jest dla wszystkich użytkowników bez wyjątku, na zawsze, od razu i co bardzo istotne, bez dodatkowych zabiegów ze strony użytkownika.

Kampania wykorzystuje odważną, prostą formę - czarno-biały rysunek, w którym kolorem wyróżnia się jedynie charakterystyczna czerwona łapa Heyah. Wielowątkowa reklama jest, jak wcześniejsze kreacje, pełna humoru, co podkreśla spójność z poprzednimi kampaniami. Tym razem została wykorzystana wyjątkowa forma – komiks. Komiks przeżywa obecnie swój renesans i cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży.

Od 31 stycznia, przez tydzień stacje telewizyjne emitowały 30 sekundowy film reklamowy, zapowiadający nadejście zmian w ofercie. Spot prezentował kończące się niepowodzeniem wysiłki zawodników próbujących przesunąć w dół wajchę poziomu cen SMSów. Teraz już wiadomo, komu udało się uporać z wajchą...

W prasie, telewizji, radiu, Internecie i na reklamie zewnętrznej w dniu obniżki cen SMSów rozpoczęła się druga odsłona kampanii Heyah. Reklamy Heyah można usłyszeć w popularnych stacjach radiowych (Radiostacja, ESKA, Radio ZET czy RMF FM), reklama w prasie obejmie dzienniki i periodyki, po które chętnie sięgają młodzi ludzie. W telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz stacjach muzycznych -  MTV i VIVA) można obejrzeć rysunkowe spoty reklamowe informujące o nowej, niższej cenie SMSów dla wszystkich użytkowników. Komiksy z kampanii można zobaczyć również na citylightach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Zabawne komiksowe historyjki Heyah pojawiły się również na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze.

W kampanii wykorzystane zostały także nośniki w środkach transportu - ramki w autobusach i pociągach. To jednak nie wszystko. W popularnych, modnych klubach i pubach można zapoznać się z komiksowymi historyjkami prezentującymi w zabawny sposób ofertę Heyah … na tabliczkach umieszczonych w toaletach.

Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, awangardowy rysownik komiksowy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja G7, planowaniem i wykupem mediów zajął się Dom Mediowy OMD, za kampanię internetową odpowiada FFCreation.

Dołącz do dyskusji: Komiksowa kampania Heyah

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl