„Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam
Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki” gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł.
TVP2 kabaretową produkcję „Komediowa Scena Dwójki” pokazywała w piątki o godz. 23.25, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków programu wyniosła 334 tys. osób przy udziale na poziomie 5,31 proc. wśród wszystkich widzów oraz 5,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek widowiska z 18 marca, który przyciągnął przed telewizory uwagę 455 tys. osób.
Trzy topowe odcinki audycji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
18-03-2016 |
23:29:08 |
00:14:07 |
454 604 |
7,45% |
04-03-2016 |
23:27:58 |
00:12:32 |
425 044 |
5,95% |
11-03-2016 |
23:27:16 |
00:10:45 |
398 935 |
5,88% |
Cykl przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,67 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 8,85 proc.) oraz TVP1 (filmy i serial „Zemsta”; 5,49 proc.).
W grupie komercyjnej Dwójka wygrała z Jedynką.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
734 045 |
11,67% |
479 222 |
15,14% |
TVN |
557 011 |
8,85% |
362 232 |
11,44% |
TVP1 |
345 485 |
5,49% |
122 088 |
3,86% |
TVP2 - Komediowa Scena Dwójki |
334 194 |
5,31% |
161 570 |
5,10% |
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków programu wyniosły 887 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„Komediowa Scena Dwójki” to widowisko studyjne z udziałem publiczności. W każdym odcinku widzowie mogli obejrzeć m.in. monodram komediowy, roast poetycko-historyczny, a także gry i musicale improwizowane.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.
Dołącz do dyskusji: „Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam
A na co ma być przeliczane? Jakie ma być kryterium? Po co kabaret którego nikt nie chce oglądać?