SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam

Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki” gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł.

Komediowa Scena Dwójki, fot. tvp Komediowa Scena Dwójki, fot. tvp

TVP2 kabaretową produkcję „Komediowa Scena Dwójki” pokazywała w piątki o godz. 23.25, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków programu wyniosła 334 tys. osób przy udziale na poziomie 5,31 proc. wśród wszystkich widzów oraz 5,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek widowiska z 18 marca, który przyciągnął przed telewizory uwagę 455 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

18-03-2016

23:29:08

00:14:07

454 604

7,45%

04-03-2016

23:27:58

00:12:32

425 044

5,95%

11-03-2016

23:27:16

00:10:45

398 935

5,88%

Cykl przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,67 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 8,85 proc.) oraz TVP1 (filmy i serial „Zemsta”; 5,49 proc.).

W grupie komercyjnej Dwójka wygrała z Jedynką.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

734 045

11,67%

479 222

15,14%

TVN

557 011

8,85%

362 232

11,44%

TVP1

345 485

5,49%

122 088

3,86%

TVP2 - Komediowa Scena Dwójki

334 194

5,31%

161 570

5,10%

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków programu wyniosły 887 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Komediowa Scena Dwójki” to widowisko studyjne z udziałem publiczności. W każdym odcinku widzowie mogli obejrzeć m.in. monodram komediowy, roast poetycko-historyczny, a także gry i musicale improwizowane.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.

Dołącz do dyskusji: „Komediowa Scena Dwójki” porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
essa
czy wszystko musi być przeliczane na oglądalność? poziom tego programu jest wg mnie wysoki i bije na głowe wszystkie mainstreamowe kabarety. wiadomo przecież, że glupich jest wiecej niz madrych...
0 0
odpowiedź
User
jo
buaha, serio porażką? największym kabaretem jest to, że ktokolwiek wpuścił to to to na antenę. szok. a mówili, że paranienormalni to rechot. aktualnie można tylko siąść i płakać.
0 0
odpowiedź
User
mary
czy wszystko musi być przeliczane na oglądalność? poziom tego programu jest wg mnie wysoki i bije na głowe wszystkie mainstreamowe kabarety. wiadomo przecież, że glupich jest wiecej niz madrych...


A na co ma być przeliczane? Jakie ma być kryterium? Po co kabaret którego nikt nie chce oglądać?
0 0
odpowiedź