Kolporter.pl poszerzy asortyment i funkcjonalności
Kolporter.pl, sklep internetowy należący do zajmującej się dystrybucją prasy spółki Kolporter SA, w 2009 roku poszerzy swoją ofertę produktową. Firma w bieżącym roku zamierza także uruchomić sieć punktów odbiorczych.
Pierwsze takie punkty pojawią się w pierwszej połowie roku w Warszawie. Do końca 2009 roku w całej Polsce będzie ich 200, a docelowo ma powstać ich kilkaset.
Kolporter zamierza w bieżącym roku poszerzyć także asortyment sprzedawanych produktów i wprowadzić sprzedaż elektronicznej prasy. Obecnie w ofercie Kolporter.pl jest ponad 85 tysięcy książek, blisko 68 tysięcy płyt, 6 tysięcy filmów i około 2 tysięcy gier komputerowych.
Spółka planuje także pozyskanie kolejnych klientów do usługi Extended Sites, która polega na darmowym uruchomieniu i obsłudze sklepu internetowego znajdującego się na stronie konkretnego portalu czy serwisu internetowego. W tej chwili funkcjonuje już 25 takich sklepów.
W zeszłym roku przychody sklepu internetowego Kolportera wyniosły 2 mln zł. Firma szacuje, że obroty w tym roku wyniosą 10 mln zł, a w przyszłym roku - 25 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Kolporter.pl poszerzy asortyment i funkcjonalności