Kolman i MediaOn zdobyły budżet reklamowy PARP
Agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn wygrałyprzetarg na kampanię reklamową Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. Wspólnie przygotują i zrealizują akcjępromującą system szkoleń "Inwestycja w kadry".
W przetargu na kampanię reklamową Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości brało udział dziewięć konsorcjów reklamowych, ado finałowego etapu zakwalifikowały się agencja Young&Rubicam idom mediowy MediaCom, Cam Media i Starlink, Testerdo i Eqinox orazKolman i MediaOn.
Ostatecznie budżet akcji o wartości ponad 26 mln zł zdobyłyagencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.
W ramach zamówienia ta pierwsza firma przygotowała kreację istrategię kampanii promującej system szkoleń "Inwestycja w kadry",a ta druga firma zaplanowała i kupi media na potrzeby tejakcji.
Obecnie trwają ustalenia dotyczące ostatecznego terminurozpoczęcia działań, które będą prowadzone do 2011 roku, obejmująctelewizję, prasę, radio i internet.
Dołącz do dyskusji: Kolman i MediaOn zdobyły budżet reklamowy PARP