Kolejny projekt Call Center Poland dla Fiat Auto Poland
Call Center Poland we współpracy z firmą Webtel obsługuje projekty umawiania jazd próbnych dla Fiat Auto Poland na modele: Fiat Grande Punto, Fiat Croma oraz Alfa Romeo 159 Sportwagon.
Umawianie jazd próbnych odbywa się za pośrednictwem numeru SMS premium. Klient zainteresowany spotkaniem w salonie wysyła SMS o treści odpowiednio: PUNTO, CROMA lub ALFA. Następnie w ciągu kilku minut otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz informację, iż w najbliższym czasie oddzwoni do niego Konsultant w celu ustalenia dokładnego terminu jazdy próbnej.
Na potrzeby projektu została przygotowana aplikacja - kalendarz spotkań polegający na obsłudze przychodzących wiadomości SMS i umawianiu zgłaszających się osób na jazdy próbne w salonach sieci Fiata i Alfy Romeo. Aplikacja umożliwia obsługę nadsyłanych SMSów, rezerwację miejsca u dealera oraz zarządzanie umówionymi spotkaniami. Zadaniem konsultantów jest telefoniczny kontakt z osobą zgłaszającą się za pomocą SMSa, następnie w oparciu o scenariusz rozmowy dokonanie rezerwacji samochodu i terminu jazdy próbnej w wybranym salonie sprzedaży Fiata lub Alfy Romeo.
Call Center Poland współpracuje z Fiat Auto Poland od 1999 roku w zakresie obsługi infolinii i wsparcia promocji w innych mediach.
Dołącz do dyskusji: Kolejny projekt Call Center Poland dla Fiat Auto Poland