„Kochamy polską muzykę” nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka
Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię wizerunkową. Nowe hasło stacji brzmi „Kochamy polską muzykę”.
Nowa kampania ma na celu wzmacnianie wizerunku Kino Polska Muzyka i wprowadzenie do komunikacji nowe hasło stacji - „Kochamy polską muzykę. W spocie wizerunkowym biorą udział widzowie Kino Polska Muzyka, którzy opowiadają o tym, dlaczego kochają polską muzykę.
- Kampanią „Kochamy polską muzykę” wzmacniamy wizerunek Kino Polska Muzyka jako jedynej w Polsce stacji telewizyjnej, która emituje największe polskie przeboje. W ostatnich miesiącach kanał notuje wzrosty oglądalności. To dowód na to, że w tak trudnym dla wszystkich roku widzowie szczególnie chętnie wracają do polskiej muzyki i szukają ciepłych emocji z nią związanych - komentuje Patrycja Gałązka, p.o. dyrektor marketingu Kino Polska TV.
Kampania obejmuje największe portale (Onet, Interia), media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) oraz antenę Kino Polska Muzyka.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu Kino Polska TV, zdjęcia do spotu zrealizowała firma Gatmedia, a za działania mediowe odpowiada dom mediowy RL Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dołącz do dyskusji: „Kochamy polską muzykę” nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka