„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem
W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 367 851 egz. Względem analogicznego okresu 2016 roku zwiększyła się ona o 4,78 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 279 488 egz., po spadku o 5,74 proc.
Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,87 proc. do 235 813 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 22,68 proc. do 182 559 egz.
Z kolei największy wzrost, wynoszący 6,05 proc., zanotowała „Claudia” (Grupa Burda), której wynik wyniósł 176 940 egz. W zestawieniu tytuł ten był piąty.
W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 397 899 egz., po wzroście względem marca 2016 roku o 14,16 proc.
Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (264 252 egz.; w dół o 10,17 proc.) i „Dobre Rady” (236 212 egz.; - 10,54 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej zyskała „Claudia” (235 540 egz.; do góry o 45,25 proc), a stracił - „Poradnik Domowy” (177 760 egz.; w dół o 23,34 proc).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem