Katarzyna Jędrek-Giza account directorem w 24/7Communication
Katarzyna Jędrek-Giza, dotychczasowa group account manager w 24/7Communication, awansowała na stanowisko account director.
Katarzyna Jędrek-Giza w 24/7Communication pracuje od 2013 roku. Do tej pory odpowiadała za doradztwo wizerunkowe, w tym kryzysowe, dla polskich i międzynarodowych marek oraz firm. Jest specjalistką w zakresie EB i komunikacji wewnętrznej oraz zrównoważonego rozwoju. Zarządza zespołem kilkunastu konsultantów praktyki dóbr konsumenckich oraz handlu detalicznego.
Jako account director Jędrek-Giza będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój strategicznych projektów komunikacji korporacyjnej oraz new business sektora FMCG. Będzie również nadzorowała pracę zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań projektowych.
W swojej karierze pracowała dla takich marek jak McDonald’s Polska, Coca-Cola, Lidl Polska, Salony Agata, Bosch, Groupe SEB, Maspex.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Jędrek-Giza account directorem w 24/7Communication