Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Akcję "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative.
"Jęczmień" to kolejny po "Wodzie" i "Ekosystemie" spot ukazujący, jak wytwarzane jest piwo z Sierpca. Tym razem twórcy podkreślają, że ważnym składnikiem napoju jest jęczmień dwurzędowy, "którego ziarna są większe i dają więcej smaku".
Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotu m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.
Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)