Kanał iTV przenosi się z Media 5 do At Media
Od lipca br. broker At Media będzie sprzedawać czas reklamowy i akcje specjalne w kanale iTV. Stacja ostatnio przebudowała ofertę programową i zamierza poprawić swój wizerunek.
At Media oferować będzie kanał iTV w sprzedaży cennikowej, pakietach spotów i pakietach gwarantowanej widowni (At Max, At Your Choice, At Single), sprzedawać będzie też akcje specjalne na antenie stacji. Dotychczas brokerem iTV była spółka Media 5, która nadal będzie go obsługiwać w zakresie telesprzedaży.
- Chcemy zdynamizować rozwój oferty reklamowej. Wierzymy, że know how i pozycja rynkowa At Media pozwolą skuteczniej wykorzystać komercyjny potencjał iTV - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes spółki Telestar, do której należy iTV i dyrektor programowa kanału.
Stacja rozpoczęła nadawanie w 2003 r. Ostatnio gruntownie przebudowała ofertę programową oraz podjęła działania zmierzające do wzmocnienia wizerunku. Wprowadziła na antenę formaty programowe z udziałem gwiazd (m.in. „ZIBO Specjal-lista” czy „Wakacje w rytmie dance”), co wpłynęło na poprawę jej wyników. W okresie od stycznia do maja br. udział kanału w rynku wyniósł 0,1 proc. w grupie 4+ i 0,16 proc. w 16-49. Rok wcześniej liczby te wyglądały następująco: 0,9 proc. i 0,14 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).
iTV planuje wprowadzenie na antenę formatów lifestylowych, czyni też inwestycje związane z emisją programu w HD. Telestar prowadzi obecnie rozmowy na temat zakupu nowych kanałów tematycznych.
Po dołączeniu iTV, At Media ma w swojej ofercie 54 kanały telewizyjne.
Dołącz do dyskusji: Kanał iTV przenosi się z Media 5 do At Media