Kampania TV Panadolu Baby
Gruppa66 Ogilvy dla GSK
W ubiegłym tygodniu ruszyła telewizyjna kampania Panadolu Baby produkowanego przez GlaxoSmithKline. To pierwsza od dawna kampania telewizyjna leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci. Jest ona adresowana do matek, a jej celem jest zbudowanie pozycji Panadolu Baby jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania na dolegliwości małych pociech. Kampanię przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
Emitowany spot telewizyjny jest adaptacją reklamy wyprodukowanej w Australii przez Singleton Ogilvy&Mather. Bohaterami filmu są maluchy występujące w zwierzęcych przebraniach symbolizujących dolegliwości, którym można zaradzić stosując Panadol Baby. Emocjonalny charakter reklamy podkreśla relację między dzieckiem i matką oraz korzyści wynikające ze stosowania skutecznych i godnych zaufania rozwiązań. Adaptacji spotu dokonał team kreatywny pod kierunkiem Robina Weeksa (dyrektor kreatywny Gruppa66 Ogilvy) w składzie: Artur Chojecki (dyrektor artystyczny) oraz Adam Sternik (copywriter).
Kampania, która rozpoczęła się w poniedziałek 15. listopada obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN, TVN7 oraz TV4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.
Prace dla GlaxoSmithKline w agencji Gruppa66 Ogilvy koordynują Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) oraz Sylwia Brus (Senior Account Executive).
Panadol Baby jest najbardziej znaną marką leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci (wg IQS and Quant, 2004) i jedyną z tej kategorii obecnie reklamowaną w telewizji. W Polsce dostępna od 1992 roku.
GlaxoSmithKline jest sieciowym klientem agencji Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Kampania TV Panadolu Baby