SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania społeczna "Kromka Chleba"

1 marca 2004 roku Caritas Polska po raz drugi rozpoczęła kampanię społeczną "Kromka Chleba"

Kampania potrwa do 14 marca i jest odpowiedzią na zwiększającą się z roku na rok w Polsce liczbę osób ubogich, bezdomnych i głodnych.

Celem kampanii jest pozyskanie funduszy na pomoc najbiedniejszym oraz uwrażliwienie społeczeństwa na ich problemy. W ten sposób Caritas Polska przy współudziale Caritas diecezjalnych chce wprowadzać w czyn słowa Chrystusa "Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili". Rozpoczynając drugą edycję "Kromki Chleba" liczymy na odzew wielu ofiarodawców, w tym firm i zakładów pracy, które zechcą się podzielić z ubogimi swoimi produktami. W ubiegłym roku kampania przyniosła w sumie 1 950 981,19 PLN. Pieniądze zostały przeznaczone na dożywianie dzieci, pomoc bezdomnym (zwiększenie liczby miejsc w noclegowniach i zapewnienie wyżywienia), aktywizację osób bezrobotnych, dofinansowanie świetlic socjoterapeutycznych, zakup leków.

Licząc na szeroką pomoc mediów mamy nadzieję, że kampania społeczna "Kromka Chleba" pomoże zwiększyć świadczoną przez Caritas pomoc i uwrażliwić ludzi na potrzeby biednych.

Patroni medialni Kromki Chleba to; "Rzeczpospolita", "Polityka", "Forum", "Życie", KAI, "Niedziela", "Gość Niedzielny", "Tygodnik Powszechny", "Przewodnik Katolicki", "W drodze", Radio Plus, "Pani Domu", TVP 3, TV Puls, Redakcja Programów Katolickich TVP, "Puls Biznesu".

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna "Kromka Chleba"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl