Kampania reklamowa płynu do mycia naczyń TAK
Właśnie wystartowała pierwsza kampania reklamowa polskiego płynu do mycia naczyń TAK
Stroną strategiczną i kreatywną przedsięwzięcia zajęła się agencja reklamowa Martis.
Adresatką kampanii jest Polka. Rozsądna, ceniąca jakość za rozsądną cenę, nie stroniąca od tego co polskie ciepłe i emocjonalne. Zadaniem kampanii jest pokazanie atutów marki i nadanie jej wartości emocjonalnych. Podkreśla, iż Tak! to skuteczny płyn dla polek, które czują się szczęśliwe i potrafią czerpać radość nawet z małych rzeczy.
TAK to marka w 100% Polska. ( właściciele marki, miejsce produkcji, kapitał, nawet nazwa). Właścicielem marki są najwięksi dystrybutorzy chemii gospodarczej, kosmetyków i higieny ("Interchem" Gdańsk, "Komplex-Torus" Warszawa, "Tarkon-Gradi" Poznań, "Tarkon-Gradi" Wrocław), którzy w 1998 roku utworzyli firmę "HURT-SERWIS"
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa płynu do mycia naczyń TAK