Kampania billboardowa InterContinental Warszawa
Na początku października ruszyła kampania billboardowa InterContinental Warszawa, a w kilka dni później kampania prasowa - obie przygotował krakowski Instytut Rozwoju Reklamy (IRR).
W listopadzie 2003 roku otwiera swe podwoje InterContinental Warszawa- najnowszy luksusowy hotel w samym sercu stolicy. Właśnie na fakcie dogodnej lokalizacji został oparty pomysł kreacji, wykorzystanej w kampanii billboardowej. Nocne zdjęcie Warszawy pokazuje oświetlone budynki w pobliżu nowego hotelu, przez środek zaś biegnie linia przypominająca elektrokardiogram równo bijącego serca - "wzruszenie" następuje, kiedy wykres EKG dobiega do jednego z najwyższych budynków stolicy - InterContinental Warszawa- i obrysowuje jego sylwetkę. Reklamie towarzyszy hasło: The heart of Warsaw (Serce Warszawy).
- Szukaliśmy sposobu na zaprezentowanie hotelu i wyeksponowanie jego zalet (lokalizacja w centrum Warszawy, wysokość) w nietypowy, oryginalny sposób. Pomysły wypracowane przez IRR całkowicie spełniły nasze oczekiwania - mówi Ann Waterston, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w InterContinental Warszawa.
Podświetlane billboardy (backlight) zostały umieszczone przy głównych trasach wylotowych Warszawy.
Spójny z kreacją billboardową pomysł został wykorzystany w kampanii prasowej, obejmującej najbardziej poczytne tytuły docierające do wybranej grupy docelowej, m.in.: "Wprost", "Businessman Magazine", "Business Week", "The Warsaw Voice", "Warsaw Business Journal". Instytut Rozwoju Reklamy przygotował zarówno kreację do obu kampanii, jak i był odpowiedzialny za produkcję i cały media plan.
W listopadzie rusza kolejna kampania prasowa dla InterContinental Warszawa, tym razem promująca nową usługę na polskim rynku hotelarskim - 75 luksusowych apartamentów (Residence Suites), które są częścią obiektu hotelowego . I w tym przypadku IRR jest pomysłodawcą i wykonawcą całej kampanii, która ukazuje komfort, wygodę i domową atmosferę apartamentów przygotowanych pod wynajem. Pomysł sesji zdjęciowej oparty został na wizerunku biznesmena mieszkającego w hotelu, lecz ukazującego go w sytuacjach typowo domowych.
- Naszym zamiarem było pokazanie człowieka, który mieszka w hotelu, lecz czuje się jak w domu. Chcieliśmy uniknąć kolejnych zdjęć biznesmena przy pracy z telefonem czy laptopem i stąd pomysł pokazania go w łazience lub wypoczywającego, w domowym stroju z książką - mówi Rafał Maryńczak, Dyrektor Obsługi Klientów w IRR.
Anglojęzyczne copy (ze względu na grupę docelową, do której jest kierowane) towarzyszące kreacji brzmi: Here I live, here I work, here is everything I need. Residence Suites, my home. (Tu mieszkam, pracuję i mam wszystko, czego mi potrzeba. InterContinental Residence Suites, mój dom.)
Współpraca IRR z InterContinental Warszawa zaczęła się w kwietniu tego roku, kiedy agencja przystąpiła do produkcji materiałów poligraficznych dla hotelu i poszczególnych jego części: restauracji, apartamentów Residence Suites, centrum konferencyjnego, centrum fitness - RiverView Welleness Center. Obecnie IRR opracowuje kreację wizerunkową pod kolejną kampanię, właśnie dla RiverView Wellness Center .
Dołącz do dyskusji: Kampania billboardowa InterContinental Warszawa