K2 rozwija rynek e-mail marketingu
16 października 2002 r. w Warszawie odbyło się bezpłatne seminarium pod nazwą: "Osiągaj większe przychody dzięki marketingowi bezpośredniemu on-line.
Seminarium skierowane było do szefów i pracowników działów marketingu bezpośredniego. W czasie spotkania eksperci K2 omawiali zagadnienia związane z efektywnością marketingu bezpośredniego on-line (porównania z tradycyjnymi działaniami mailingowymi, studia przypadków, odniesienia do rynków zachodnich i itp.).
Organizatorzy nie spodziewali się tak wysokiego zainteresowania seminarium. Przewidywano, że zarejestruje się około 100 - 150 osób, z czego w samym spotkaniu udział weźmie od 50 do 70. W sumie formularz rejestracyjny wypełniło 427 osób, a w seminarium uczestniczyło prawie 100. Kolejne 150 poprosiło o przesłanie materiałów.
"Wysokie zainteresowanie tematyką e-mail marketingu dowodzi, że rynek jest chłonny na tego typu usługi. Marketerzy wciąż poszukują skutecznych i tanich sposobów dotarcia do klientów. Marketing bezpośredni on-line jest jednym z nich." - mówi Michał Lach, Prezes Zarządu K2 Internet. "Efekty seminarium są już widoczne. Obecnie finalizujemy rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi tym narzędziem" - dodaje M. Lach.
Jeszcze w tym roku K2 planuje opracowanie specjalnej strony internetowej, poświęconej wyłącznie tematyce e-mail marketingu. Agencja zamierza także kontynuować proces "edukacji" rynku m.in. poprzez organizację kolejnych seminariów związanych z e-marketingiem.
Dołącz do dyskusji: K2 rozwija rynek e-mail marketingu