JWT wypromuje dla Microsoftu wyszukiwarkę Kumo
Agencja reklamowa JWT będzie odpowiedzialna za wartą 100 milionów dolarów kampanię reklamową promującą nową wyszukiwarkę internetową firmy Microsoft.
Wyszukiwarka, będąca obecnie w fazie testów pod roboczą nazwę Kumo, pojawi się na rynku za kilka miesięcy. Ma ona zastąpić obecną usługę koncernu z Redmond - Windows Live Search (live.com) - i zagrozić dominującej pozycji Google i Yahoo.
Należąca do holdingu WPP Group agencja przygotuje kampanię obejmującą internet, telewizję, prasę oraz radio. Jej start planowany jest na czerwiec.
Według nieoficjalnych źródeł, w walce o budżet kampanii JWT pokonała dwie inne współpracujące z Microsoftem agencje: McCann Erickson i Crispin Porter + Bogusky. Ta druga wycofała się z rywalizacji w grudniu ubiegłego roku.
Obecnie zdecydowanym liderem wśród internetowych wyszukiwarek jest Google, która ma około 60 procent udziału w rynku. Druga jest Yahoo (ok. 20 procent), a dopiero trzecia Windows Live Search (ok. 8 procent).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: JWT wypromuje dla Microsoftu wyszukiwarkę Kumo