SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JWT wypromuje dla Microsoftu wyszukiwarkę Kumo

Agencja reklamowa JWT będzie odpowiedzialna za wartą 100 milionów dolarów kampanię reklamową promującą nową wyszukiwarkę internetową firmy Microsoft.

Wyszukiwarka, będąca obecnie w fazie testów pod roboczą nazwę Kumo, pojawi się na rynku za kilka miesięcy. Ma ona zastąpić obecną usługę koncernu z Redmond - Windows Live Search (live.com) - i zagrozić dominującej pozycji Google i Yahoo.

Należąca do holdingu WPP Group agencja przygotuje kampanię obejmującą internet, telewizję, prasę oraz radio. Jej start planowany jest na czerwiec.

Według nieoficjalnych źródeł, w walce o budżet kampanii JWT pokonała dwie inne współpracujące z Microsoftem agencje: McCann Erickson i Crispin Porter + Bogusky. Ta druga wycofała się z rywalizacji w grudniu ubiegłego roku.

Obecnie zdecydowanym liderem wśród internetowych wyszukiwarek jest Google, która ma około 60 procent udziału w rynku. Druga jest Yahoo (ok. 20 procent), a dopiero trzecia Windows Live Search (ok. 8 procent).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: JWT wypromuje dla Microsoftu wyszukiwarkę Kumo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl