Już 6 mln Klientów korzysta z Błękitnej Linii TP 9393
Od listopada Błękitna Linia TP będzie dostępna dla wszystkich Klientów TP.
Błękitna Linia TP to jeden z elementów wdrażanego przez tp w całym kraju systemu zarządzania relacji z Klientami (CRM) i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Europie. Obejmie ponad 11 milionów Klientów TP. Jego uruchomienie poprzedziła głęboka reorganizacja struktur Firmy. Jakość obsługi Klientów należała dotychczas do najsłabszych stron TP. Ta sytuacja wymagała całkowitej zmiany funkcjonującego systemu i skoncentrowania się na Klientach i ich potrzebach, zapewnieniu kompetentnej i sprawnej obsługi.
Błękitna Linia TP to odejście od obsługi w placówkach TP na rzecz wygodniejszego i szybszego kontaktu telefonicznego. Głównym celem wprowadzenia CRM jest podniesienie standardu obsługi Klientów i ułatwienie im kontaktu z Firmą.
Inne
Dołącz do dyskusji: Już 6 mln Klientów korzysta z Błękitnej Linii TP 9393