Już 6 mln Klientów korzysta z Błękitnej Linii TP 9393
Od 13 października 4 miliony Klientów TP SA z województw mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i zachodniopomorskiego może korzystać z Błękitnej Linii TP. Z tej formy kontaktów z firmą korzysta już także 2 mln Klientów z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego. Klientów, którzy właśnie zyskali dostęp do Błękitnej Linii TP, obsługiwać będzie bezpośrednio ponad 550 doradców z telecentrów w Warszawie, Białymstoku, Olsztynie i Szczecinie. Realizacją zgłaszanych zleceń zajmą się pracownicy 5 placówek wsparcia. Ponadto Klienci będą mogli załatwiać swoje sprawy osobiście w 10 Punktach Obsługi Klienta: w Warszawie, Płocku, Siedlcach, Białymstoku, Suwałkach, Olsztynie, Gdańsku, Bydgoszczy, Koszalinie i Szczecinie. Do ich dyspozycji są także 43 Telepunkty sprzedające usługi telekomunikacyjne i teleinformatyczne.
Od listopada Błękitna Linia TP będzie dostępna dla wszystkich Klientów TP.
Błękitna Linia TP to jeden z elementów wdrażanego przez tp w całym kraju systemu zarządzania relacji z Klientami (CRM) i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Europie. Obejmie ponad 11 milionów Klientów TP. Jego uruchomienie poprzedziła głęboka reorganizacja struktur Firmy. Jakość obsługi Klientów należała dotychczas do najsłabszych stron TP. Ta sytuacja wymagała całkowitej zmiany funkcjonującego systemu i skoncentrowania się na Klientach i ich potrzebach, zapewnieniu kompetentnej i sprawnej obsługi.
Błękitna Linia TP to odejście od obsługi w placówkach TP na rzecz wygodniejszego i szybszego kontaktu telefonicznego. Głównym celem wprowadzenia CRM jest podniesienie standardu obsługi Klientów i ułatwienie im kontaktu z Firmą.
Dołącz do dyskusji: Już 6 mln Klientów korzysta z Błękitnej Linii TP 9393