Juliusz Baliszewski na czele jury konkursu Kreatura'24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
Juliusz Baliszewski jest absolwentem wydziału Lettres Modernes na uniwersytecie Paris III, od 25 w reklamie. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Publicis, McCann, Red8, Havas, S&F. Pracował dla takich marek, jak Renault, Orange, TP SA, Lech, KFC, Auchan, pracuj.pl, Euroloan, ING, GoodMills, czy Delikatesy Centrum.
Jury pod jego przewodnictwem wybierze zwycięzców i wyróżnionych w 23 głównych kategoriach podzielonych na dwa bloki: Media tradycyjne i cyfrowe oraz Kampanie specjalne i techniki kreatywne.
- Zgodziłem się na rolę przewodniczącego jury Kreatury, bo to oczywiście jest dla mnie wyróżnienie, a nadto pozwala zrobić coś na rzecz kultury kreatywności. Kreatywność jest dzisiaj w odwrocie, warto moim zdaniem wysyłać jasny sygnał, że pomysł jest ważny, że jego siła ma realny wpływ – podsumowuje Baliszewski.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 9 września do 10 października. Prace zgłaszać można m.in. w kategoriach Film, Prasa, Radio, Ambient, Gaming, Design, Kampania PR, a także w Salonie Odrzuconych. To specjalne miejsce w konkursie dla kreatywnych pomysłów na kampanie, które zostały przedstawione klientom, ale nie zostały z nimi zrealizowane.
W tej edycji konkursu oceniane są kampanie, które były realizowane w okresie październik 2023 – październik 2024.
Dołącz do dyskusji: Juliusz Baliszewski na czele jury konkursu Kreatura'24