Joanna Piczuła na nowym stanowisku w K+ Group
Joanna Piczuła objęła stanowisko experience directora w agencji K+Group - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej niespełna rok.
Joanna Piczuła dołączyła do K+Group w maju ub.r. obejmując stanowisko integrated communication director. Teraz powierzono jej funkcję experience director.
Przed dołączeniem do K+Group przez 6 lat pracowała w agencji Garden of Words jako marketing communication account director. Przedtem z kolei była m.in. konsultantką w Havas PR Warsaw, PR managerką w agencji Sigma International, PR managerką w Media Forum.
Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Electronic Arts, Żywiec Zdrój, Danone, Partnerstwo dla Zdrowia, Electrolux, Avon, nc+, Nivea, Costa Coffee, IKEA, Media Markt, BNP Paribas, HalfPrice, Rossmann, Arla Foods czy Fundacja Orange.
Dołącz do dyskusji: Joanna Piczuła na nowym stanowisku w K+ Group