Joanna Bychawska objęła stanowisko ecommerce strategy director platformy LePont
Joanna Bychawska objęła stanowisko ecommerce strategy director platformy LePont CEE (część grupy Publicis).
Bychawska przejęła obowiązki Barbary Grabiwody, która jesienią ubiegłego roku awansowała w strukturze grupy Publicis na stanowisko chief strategy officer LePont CEE.
Joanna Bychawska w LePont Publicis Groupe
W ramach Le Pont (po francusku most) od grudnia ubiegłego roku działa kilkuset ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. Platforma skonstruowana jest w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (commerce i produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru - podano w komunikacie.
Joanna Bychawska od lata 2020 roku kierowała fundacją Sexedpl.
Wcześniej była brand managerką 4F, flagowej marki sportowej firmy OTCF. Bychawska doświadczenie gromadziła także w Triumph International (head of marketing East), BeamUp Payments. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych (VML, Ogilvy One, 180heartbeats) i ITI Neovision. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Joanna Bychawska objęła stanowisko ecommerce strategy director platformy LePont