Jeśli zabawa to tylko z Toffifee
Małe pyszności są nie tylko dla dzieci, przekonuje Toffifeewciągając całe rodziny w pomysłowe działania. Do udziału w akcjizachęcają m.in. materiały wykreowane przez Grey Matters.
Agencja Grey Matters, działająca w strukturach ASM group dlaStorck przygotowała kreację materiałów obejmujących projekt reklamyprasowej i billboardu internetowego, które zachęcają do odwiedzeniastrony www.toffifee.pl.
Reklama przygotowana przez Grey Matters ma w sumie cztery emisjew dodatku "Gazety Wyborczej" "Co jest grane", a do końca listopadabędzie można zobaczyć ją na stronie www.gazeta.pl oraz www.cinema-city.pl.
Poza kreacją od Grey Matters projekt nagłaśniają również spotyToffifee emitowane w kinach Cinema City oraz spoty konkursowe"Dziecinnie prosty konkurs" przygotowane przez Rmf fm iprezentowane na ich antenie.
Zakupem mediów dla całego projektu firmy Storck zajął się dommediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Jeśli zabawa to tylko z Toffifee