Teleturniej „Jeden z dziesięciu” zyskał 200 tys. widzów
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” na początku nowego sezonu śledzi średnio 1,72 mln widzów, o 200 tys. osób więcej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest trzecia w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 9 września do 3 października br., wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 13,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Względem początku poprzedniego sezonu audycja Tadeusza Sznuka zyskała 200 tys. widzów. Cykl „Jeden z dziesięciu” w okresie od 3 do 27 września ub.r. oglądało średnio 1,52 mln widzów, co przełożyło się na 13,23 proc. udziału w 4+, 6,19 proc. w 16-49 oraz 7,98 proc. w 16-59.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 3 października br. Przyciągnął on przed ekrany 1,93 mln osób.
TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 21,61 proc. udziału. Druga pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (14,41 proc.), a czwarta - do TVP2 (reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”; 3,31 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Jeden z dziesięciu” zyskał 200 tys. widzów