NBC Universal wprowadza 30 kanałów FAST
NBC Universal uruchamia 30 bezpłatnych kanałów z reklamami w streamingu (tzw. FAST).
Podstawę oferty programowej nowo powstałych kanałów FAST będą stanowiły wybrane archiwalne sezony popularnych seriali i programów, takich jak "Saturday Night Live", "The Real Housewives" i "Keeping Up with the Kardashians". Oferta obejmuje również "Domek na prerii", "Napisała: Morderstwo", "Byle do dzwonka", a także sitcomy oparte na gatunkach, filmy akcji, kryminały, westerny i horrory.
Na osobnych kanałach będą nadawane informacje lokalne i krajowe (NBC News NOW, lokalne stacje informacyjne NBC) i hiszpańskojęzyczne treści (Telemundo).
Pakiet 30 kanałów FAST od NBCUniversal ma zostać uruchomiony już tego lata. Będzie dostępny na Amazon Freevee i Xumo Play.
Wszystkie kanały streamingowe będą dostępne bezpłatnie i zawierać będą reklamy.
Kanały FAST coraz bardziej dochodowe
Z kolei prognozy brytyjskiej firmy analitycznej Digital TV Research mówią o 18 miliardów dolarów globalnych przychodów z kanałów FAST w 2028 roku. To trzykrotnie więcej niż 6 miliardów dolarów odnotowanych w 2022 roku. Prognoza mówi, że w samych Stanach Zjednoczonych na usługach FAST nadawcy zarobią 9,8 mld dol. w 2028 roku.
Dołącz do dyskusji: NBC Universal wprowadza 30 kanałów FAST