Iwona Gniedziejko-Płuciennik odpowiada za PR Streetcom Polska
Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu Streetcom Polska jako PR & Promotion Director. To nowe stanowisko w strukturach firmy.
Gniedziejko-Płuciennik będzie odpowiadała za opracowywanie strategii oraz wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją firmy, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, relacjami z mediami, a także komunikacją ze społecznością ekspertów Streetcom.
Iwona Gniedziejko-Płuciennik ma kilkunastoletnie doświadczenie w Public Relations i marketingu. W Royal Unibrew Polska odpowiadała m.in. za PR marek piw Łomża i Strzelec. Pełniła funkcję menedżera ds. komunikacji w Centrum Handlowym Złote Tarasy i w firmie Cushman&Wakefield. Przez osiem lat pracowała nad tworzeniem od podstaw i rozwojem wizerunku firmy Avon w Polsce oraz budowała od początku programy społeczne, jak: Wielka Kampania Życia-Avon Kontra Rak Piersi czy Kobieta Przedsiębiorcza. Wcześniej pracowała w mediach. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydział Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Iwona Gniedziejko-Płuciennik odpowiada za PR Streetcom Polska