Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos
W ramach promowanej wizerunkiem Neymara, piłkarza FC Barcelony, kampanii marki Mentos w Brazylii, użytkownicy Facebooka zadecydują o nowym smaku cukierków.
W związku z kampanią uruchomiona została specjalna aplikacja na Facebooku, w której brazylijscy internauci mogą głosować na swoje ulubione smaki Mentosów. Najpopularniejsze dwa wybrane przez internautów oraz Neymara w styczniu 2014 roku zostaną wprowadzone na rynek.
Mentos jest aktualnie obecny w 150 krajach, gdzie zatrudnia łącznie 17 tys. osób. Neymar podpisał umowę z brazylijskim oddziałem firmy w maju br., jeszcze przed swoim transferem do FC Barcelony, czego rezultatem jest kampania o nazwie „Mentosbol”. W lipcu br. koncern poinformował o odnotowaniu 30-procentowego wzrostu zainteresowania produktami sygnowanymi wizerunkiem piłkarza. W ramach współpracy Brazylijczyk będzie twarzą cukierków przez najbliższe dwa lata.
Dołącz do dyskusji: Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos