Internauci nie lubią natrętnych reklam
Aż 73 procent internautów zrezygnowało z odwiedzania ulubionejwitryny na skutek niepożądanych lub irytujących reklam na niejumieszczanych.
Z badania przeprowadzonego przez Opinion Matters dla serwisuHowTo.tv wynika, że w przypadku respondentów w wieku od 25 do 34lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 84 procent, czylijednocześnie o ponad 20 procent więcej niż rok wcześniej -informuje serwis Brand Republic.
Dodatkowo 59 procent ogółu badanych i 70 procent w wieku od 25do 34 lat przestało odwiedzać daną stronę internetową z uwagi naniepożądane lub niewłaściwe reklamy. Jeszcze rok temu oba wskaźnikiwynosiły odpowiednio tylko 16 i 14 procent.
Za najbardziej denerwujące respondenci wskazywali najczęściej nareklamy serwisów hazardowych, firm oferujących usługi finansowe,producentów samochodów, produktów do domu oraz marekkosmetyków.
Szczególnie zniechęcające były reklamy typu pop-up zakrywająceinteresujące treści na ekranie, reklamy z głośnymi dźwiękami orazreklamy, które trudno było zamknąć, zminimalizować bądź klikać pozanimi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Internauci nie lubią natrętnych reklam