Internauci bez emocji do Kuby Wojewódzkiego w kampanii Play
Zaangażowanie Kuby Wojewódzkiego do kampanii reklamowej Play nie wywołało dużych emocji w internecie. Większość treści dotyczących tego treści miała charakter neutralny.
Z analizy systemu Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 8 sierpnia do 10 sierpnia (do godziny 16) w internecie pojawiło się 270 różnego rodzaju wzmianek o udziale Kuby Wojewódzkiego w nowej kampanii reklamowej Play. 8 sierpnia zostało zamieszczonych 104 takich informacji, 9 sierpnia - 122, a 10 sierpnia - 44.
Zdecydowanie najwięcej takich wzmianek pojawiło się na Facebooku, a nieco mniej - na mikroblogach i blogach.
Aż 211 informacji o kampanii Play z Wojewódzkim - czyli 78 proc. wszystkich - miało charakter neutralny. Pozytywnie nacechowane było 41 wzmianek (15 proc. wszystkich), a negatywnie - tylko 18 (6,5 proc. wszystkich). W negatywnych opiniach najczęściej podkreślano niechęć do samego Wojewódzkiego i jego postawy w kontekście zarabiania na reklamach.
Dołącz do dyskusji: Internauci bez emocji do Kuby Wojewódzkiego w kampanii Play