„Pomiędzy” w wizerunkowej kampanii reklamowej Interii (wideo)
Grupa Interia rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pomiędzy”. - Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie” - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
Jak informuje Grupa Interia, kampania promocyjna prezentuje serwis jako miejsce, gdzie użytkownicy „błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie".
- Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie”. Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim „Twoje wszystko”, który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu „Pomiędzy”. Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii - komentuje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zmiany w portalu odzwierciedla nowa strona główna, udostępniona w drugiej połowie października.
- Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują - newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów - opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce - mówi Piotr Witwicki, redaktor naczelny Grupy Interia.
Kampania obejmuje telewizję (kanały Grupy Polsat Plus), radio, kina, internet oraz outdoor. To największa akcja reklamowa w historii Interii.
Za pomysł kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotował dom mediowy Vizeum Polska.
Grupa Interia, ponad rok temu przejęta przez Polsat, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,3 proc. do 102,62 mln zł i zysku netto z 31,02 do 21,59 mln zł. Firma zatrudnia prawie 380 pracowników. Prezesem Grupy Interia jest Artur Potocki.
Dołącz do dyskusji: „Pomiędzy” w wizerunkowej kampanii reklamowej Interii (wideo)