Inteligentny marketing – skuteczne kampanie
Inteligentny marketing – skuteczne kampanieZakończył się cykl seminariów „Inteligentny marketing, czyli jak projektować skuteczne kampanie promocyjne”.
Uczestnicy mieli okazję przyjrzeć się różnym aspektom projektowania i przeprowadzania skutecznych kampanii marketingowych z punktu widzenia praktyków stosujących w swoich projektach najnowsze zasady i techniki marketingu, a także autorskie, wypracowane rozwiązania. Prezentowane koncepcje rozwiązywania typowych problemów pojawiających się w trakcie projektowania i realizacji kampanii, które jednak bardzo często stanowią poważne bariery w procesie kreacyjnym i produkcyjnym, miały za zadanie pokazać, że stosowanie określonych zasad jest gwarancją sukcesu. Seminaria cieszyły się dużym powodzeniem, zwłaszcza wśród kadry menedżerskiej małych i średnich przedsiębiorstw.
Spotkania odbyły się w największych miastach w okresie od 1 do 24 października. Organizator akcji to wrocławska Grupa Delta – zespół młodych marketerów, którzy zajmują się doradztwem i outsorcingiem marketingowym. Grupa Delta udowodniła, że nawet niewielkie nakłady finansowe nie są przeszkodą w drodze do sukcesu, a nowatorskie, świeże ujęcie problemu pozwala na osiągnięcie takich sukcesów jak 3400% zwrotu z inwestycji i 80% skuteczności sprzedażowej. Grupa ma również na swoim koncie ważne nagrody: dwa Złote Boomerangi i Złotą Strzałę za kampanie przeprowadzone w 2002 r.
Dołącz do dyskusji: Inteligentny marketing – skuteczne kampanie