1,13 mln widzów debiutu „Alarmu!”
Wyemitowany w poniedziałkowym prime-time w telewizyjnej Jedynce pierwszy odcinek nowego interwencyjnego programu „Alarm!” oglądało średnio 1,13 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek, 26 lutego br. o godz. 20.15 TVP1 pokazała pierwszy odcinek nowego interwencyjnego programu „Alarm!”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,13 mln osób. Przełożyło się to na 6,78 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Przynajmniej przez 1 minutę misyjną audycję obejrzało 1,71 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 421 tys., a w 16-59 - 785 tys.).
Centrum informacji Telewizji Polskiej i Jacek Kurski opublikowało również wyniki z alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez TVP. Według tych danych nowa audycja Jedynki zgromadziła 1,32 mln oglądających.
Świetny start nowych propozycji ramówkowych Telewizji Polskiej:
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 26 lutego 2018
1,32 mln śr. widzów Alarmu! w TVP1
3,7 mln śr. Za marzenia w TVP2
Widzowie w 15-minutowym reporterskim programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków.
W pierwszym odcinku poruszone zostały dwie sprawy. Pierwszy materiał dotyczył Denisa Urubko - himalaisty, który złamał zasady solidarności i samotnie chciał zdobyć szczyt K2. Tematem drugiego materiału była komercjalizacji szpitali na przykładzie ośrodka w Opatowie, który kilka lat temu został oddany w prywatne ręce
Kolejne odcinki programu na antenie Jedynki oglądać można w dni powszednie o godz. 20.15. Od poniedziałku do czwartku cykl prowadzi Jacek Łęski, a gospodarzem piątkowych wydań jest Agnieszka Świdzińska.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,13 mln widzów debiutu „Alarmu!”