Hyundai jako sponsor piłkarskich mistrzostw świata rusza z „mistrzowską loterią”
Hyundai wystartował z nową kampanią "Mistrzowska Loteria", nawiązującą do zbliżającego się Mundialu. Do wygrania samochód Hyundai i30, piłki i bilety na mecze. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
W ramach kampanii marka Hyundai przygotowała specjalne wersje GO! modeli i10, i20, i30 oraz Tucson, które dostępne są m.in. w dedykowanym kolorze Champion Blue.
Na stronie konkursowej, każdy kto przetestuje lub kupi jeden z modeli GO! może wziąć udział w loterii. Do zdobycia repliki oryginalnej piłki meczowej adidas Telstar 18, bilety na mecz Polska –Senegal oraz na mecz finałowy. Osoby, które kupią samochód, mają szansę na wygranie Hyundaia i30 GO! Plus.
Zaplanowane działania digitalowe rozpoczęły się 15 marca. Kampania w telewizji startuje 27 marca podczas emisji meczu Polska-Korea.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Hyundai jako sponsor piłkarskich mistrzostw świata rusza z „mistrzowską loterią”