Wkrótce tańsza wersja HBO Max z reklamami. Do 150 mln subskrybentów do 2025 roku
AT&T znacząco podniósł swoje oczekiwania co do liczby subskrybentów usług HBO i HBO Max. W planach koncernu jest wprowadzenie tańszej, wzbogaconej o reklamy wersji platformy HBO Max.
AT&T zaktualizował swoją strategię i prognozy na najbliższe lata. Koncern poinformował, że do końca 2025 r. chce mieć na świecie od 120 do 150 mln subskrybentów usług HBO i HBO Max. Dotychczasowa prognoza zakładała 75-90 mln subskrybentów.
Ten rok AT&T chce zakończyć z 67-70 mln subskrybentów HBO i HBO Max, w porównaniu do ok. 61 mln na koniec roku 2020.
Jeszcze w tym roku platforma streamingowa HBO Max, od maja 2020 r. dostępna w USA, ma zostać uruchomiona na 60 innych rynkach, w tym na 39 w Ameryce Łacińskiej (pod koniec czerwca) oraz 21 w Europie (w drugim półroczu).
W Polsce serwis pojawi się w drugiej połowie 2021 roku i zastąpi HBO GO. Dostęp do HBO Max w Polsce ma kosztować 24,90 zł miesięcznie. Aktualnie w bibliotece platformy jest około 800 filmów i 300 seriali. W Europie HBO oferuje usługę strumieniową w 21 krajach, w wielu pod marką HBO GO. Od kilku lat mogą z nich korzystać nie tylko abonenci pakietów telewizyjnych z HBO, lecz wszyscy internauci.
HBO Max z reklamami
Ponadto AT&T zapowiedział, że w czerwcu tego roku w USA uruchomiona zostanie wersja HBO Max z reklamami. Ma ona być tańsza od obecnie dostępnej, pozbawionej reklam platformy, której miesięczna subskrypcja kosztuje 14,99 dolara. Dokładna cena nie jest na razie znana.
W tańszej wersji HBO Max z reklamami zabraknie możliwości oglądania filmów wytwórni Warner Bros. równocześnie z ich kinową premierą. Ten przywilej pozostanie tylko dla subskrybentów droższej wersji usługi.
HBO Max rozwija ofertę
Uruchomiony w maju ubiegłego roku serwis streamingowy HBO Max oferuje bogatą bibliotekę filmową i serialową. W ofercie serwisu są m.in. superbohaterskie filmy z uniwersum DC, a także kultowe seriale jak "Gra tron", "Seks w Wielkim Mieście", "Teoria Wielkiego Podrywu" czy "Przyjaciele". Do tych ostatnich prawa na rynkach poza USA miał jeszcze do końca ubr.r Netflix.
Użytkownicy serwisu mają dostęp do treści produkowanych m.in. przez stację HBO, a także seriali i filmów, do których WarnerMedia posiada obecnie prawa. Są tam m.in. tytuły od Warner Bros., New Line, The CW, TNT czy Cartoon Network.
Według danych Kantara w czwartym kwartale 2020 roku HBO Max zdobyło w USA najwięcej nowych subskrybentów - aż 41 proc. z nich zdecydowało się na wykupienie dostępu ze względu na dostępne w nim treści.
Dołącz do dyskusji: Wkrótce tańsza wersja HBO Max z reklamami. Do 150 mln subskrybentów do 2025 roku