Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory
Od 1 września kanał Hallmark Channel rozpoczął działania promującemiesiąc kryminalnych wieczorów pod hasłem: "Mamy detektywów.Wszystko czego potrzebujemy to Ty".
Od września na kanale zostaną zaprezentowane premierowe seriale:Nocny Kurs, Prawo i Porządek: Zbrodniczy zamiar (seria 7) oraz CSIKryminalne zagadki Las Vegas (Seria 1). Kampania reklamowa obejmujewybrane tygodniki telewizyjne, stacje radiowe, ekrany w metrze orazdziałania internetowe.
W tygodnikach To&Owo i Tele Tygodniu zamieszczone zostanąreklamy prasowe oraz odciski palców, umieszczone na wybranychstronach redakcyjnych. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Pin,Polskim Radiu: Trójce i Esce Warszawa. Dodatkowo na ekranach wwarszawskim metrze pojawią się spoty promujące kryminalne wieczory.Kampania internetowa obejmie takie portale jak: wp.pl, onet.pl,interia.pl i nasza-klasa.pl. Pojawiające się banery będęprzekierowywały użytkowników na stronę ze specjalnie przygotowanąna potrzeby kampanii grą: zlapmnie.com. Mechanizm zabawy polega napodążaniu za śladami zbrodni i odgadnięciu zabójcy.
Działania reklamowe zostały wsparte aktywnością PR, skierowanąbezpośrednio do dziennikarzy jak i konsumentów. Warszawiacy będązatrzymywani przez amerykańskich policjantów, którzy wręczać imbędą wezwanie do stawiennictwa w roli świadka w poniedziałek o21:00 na kanale Hallmark Channel.
Kampania zaplanowana została przez dom mediowy Starcom. Autoremi koordynatorem działań PR jest firma Mmd Corporate, Public Affairs& Public Relations Consultants - Poland.
Dołącz do dyskusji: Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory