„Hala odlotów” miała 36 tys. widzów. Produkcja obniżyła oglądalność TVP Kultura
Ostatni sezon talk-show „Hala odlotów” w TVP Kultura oglądało średnio 36 tys. widzów. Misyjna produkcja, zakończona w zeszły czwartek, notowała słabsze udziały od średnich dobowych wyników stacji.
Średnia oglądalność premierowych odcinków „Hali odlotów”, emitowanych na antenie TVP Kultura w czwartki o godz. 20.20, w okresie od 24 września 2015 roku do 14 stycznia 2016 roku, wyniosła 36 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,23 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,13 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek audycji pokazany 24 grudnia ub.r., czyli w wigilię. Oglądało go średnio 64 tys. widzów.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
24-12-2015 | 20:22 | 64 421 | 0,50% |
17-12-2015 | 20:22 | 59 647 | 0,38% |
15-10-2015 | 21:06 | 57 255 | 0,36% |
Wyniki ostatniej edycji programu prowadzonego przez Katarzynę Janowską i Maxa Cegielskiego były niższe od średnich dobowych udziałów TVP Kultura, które w okresie od 29 września ub.r. do 14 stycznia br. wyniosły odpowiednio 0,49 proc. i 0,42 proc.
Zakończenie emisji „Hali odlotów” ma związek z tym, że współprowadząca program i szefowa TVP Kultura Katarzyna Janowska z końcem ub.r. odeszła z Telewizji Polskiej (więcej na ten temat).
„Hala odlotów” nadawana była w TVP Kultura od 2012 roku. Był to talk-show poświęcony tematyce kulturalnej, społecznej i psychologicznej. Jego prowadzący wychodzili od aktualnych wydarzeń wzbudzających emocje i kontrowersje, które były pretekstem do dyskusji na szerszej płaszczyźnie.
Dołącz do dyskusji: „Hala odlotów” miała 36 tys. widzów. Produkcja obniżyła oglądalność TVP Kultura