Gwiazdy TVN na wielkiej domówce w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)
W najnowszym spocie wizerunkowym TVN gwiazdy programów i seriali kanału bawią się na wielkiej domowej imprezie. Stacja swoją wiosenną ofertę programową ponownie promuje hasłem “TVN i tu, i tu”.
W najnowszym spocie wizerunkowym TVN gwiazdy programów i seriali kanału bawią się na wielkiej domowej imprezie. Stacja swoją wiosenną ofertę programową ponownie promuje hasłem “TVN i tu, i tu”.
- Kontynuujemy przesłanie z jesieni, znów pokazujemy, że kontent TVN jest dostępny i w telewizji i w internecie. Idziemy nawet dalej, bo dokładamy urządzenia mobilne - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
- W najnowszym spocie oczami widza TVN (nie ma go na ekranie) widzimy gwiazdy stacji bawiące się na wielkiej domówce. Szymon Majewski otwiera drzwi „widzowi”, który następnie przemieszcza się po całym domu oprowadzany przez kolejne gwiazdy. Przejścia między poszczególnymi bohaterami spotu odbywają się z wykorzystaniem takich urządzeń jak laptop, tablet czy smartfon. Finałowym elementem filmu jest wielka potańcówka - opowiada nam Przyszlak.
>>> Wiosna w TVN: pięć nowości, rewolucja w weekendy
Poza Szymonem Majewskim, prowadzącym nowy show “Szymon na żywo”, w filmie znalazły się gwiazdy najważniejszych prime-time'owych programów stacji: Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Marcin Prokop (gospodarz show “Milion w minutę), jurorzy i prowadzący formatów “X Factor” i “You Can Dance” oraz aktorzy z seriali “Prawo Agaty” i “Przepis na życie”.
Tłem muzycznym spotu jest piosenka „It’s Real” amerykańskiej indie rockowej formacji Real Estate. - Mimo, że nie jest to typowy radiowy przebój, to natychmiast wpada w ucho refren z powtarzanym tytułem i trudno się od niego uwolnić. Dodatkowo puszczamy oko do widza, który widząc na ekranie świat wirtualny w urządzeniach mobilnych, dostaje jednak sygnał, że to jest „real”, prawdziwy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Przyszlak.
Spot nadawany jest na antenie TVN i obecny w internecie od 9 lutego br. (tego dnia kanał zaprezentował wiosenną ofertę programową na konferencji). Film traktowany jest przez TVN jako ID stacji, dlatego nie jest wliczany do limitu autopromocji czy reklam. Na jego bazie przygotowano też krótkie zapowiedzi poszczególnych formatów TVN.
>>> Wiosenna ramówka TVN (fotogaleria)
Zdjęcia do filmu realizowano przez cztery dni w wynajętym przez stację domu. - Jedno trzy sekundowe ujęcie kręciliśmy nawet trzy godziny - zdradza Przyszlak. Za produkcję spotu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, za kreację odpowiadał Robert Przyszlak, a za zdjęcia - Adam Palenta.
TVN spoty wizerunkowe realizuje od jesieni 2008 roku. Własny film promujący tegoroczną wiosenną ramówkę szykują również Polsat.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN na wielkiej domówce w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)