GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł
Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, SE i Rzeczpospolitej, spadek "Faktu" - czyli rynek reklamy w prasie w styczniu 2007 r.
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w styczniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 67,8 mln zł, czyli o 5,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Drugie miejsce utrzymał "Fakt", która zanotował przychody reklamowe na poziomie 11,4 mln zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 9,8 mln zł (wzrost o prawie 1,3 mln zł).
Tuż za podium uplasował się "Dziennik" - 6,3 mln zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,4 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w styczniu 2007 roku 162 977 230 zł wobec 156 564 562 zł w 2006 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2007 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 162 977 230 zł |
GAZETA WYBORCZA | 67 792 290 zł |
FAKT | 11 355 986 zł |
RZECZPOSPOLITA | 9 807 344 zł |
DZIENNIK | 6 287 207 zł |
SUPER EXPRESS | 5 777 693 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 5 628 511 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 5 063 014 zł |
METRO | 3 701 744 zł |
DZIENNIK POLSKI | 3 221 215 zł |
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA | 3 105 645 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2006 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 156 564 562 zł |
GAZETA WYBORCZA | 62 202 251 zł |
FAKT | 12 815 957 zł |
RZECZPOSPOLITA | 8 506 503 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 5 451 446 zł |
SUPER EXPRESS | 5 319 405 zł |
METROPOL | 3 648 849 zł |
DZIENNIK POLSKI | 3 510 485 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 3 434 642 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 3 423 051 zł |
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA | 3 072 759 zł |
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w styczniu 2007 roku:
Dołącz do dyskusji: GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł