GSK: nie rewidujemy medialnych zobowiązań
GlaxoSmithKline stanowczo zaprzeczył medialnym doniesieniom orozpoczęciu przez koncern przeglądu międzynarodowych zobowiązań wzakresie planowania i zakupu mediów.
Andy Bolden - europejski dyrektor medialny w GSK - oświadczył,że firma nie rewiduje swojego medialnego budżetu ani nie ma takichplanów. Wartość tego budżetu szacuje się na około 300 milionówfuntów, a przegląd miał obejmować m.in. rynek amerykański inajwiększe rynki Europy Zachodniej.
"To po prostu nieprawda. Nie prowadzimy przeglądu naszychmedialnych zobowiązań ani w skali globalnej ani lokalnej. Tak jakprzez ostatnich wiele lat nadal współpracujemy z domem mediowymMediaCom. Musieliśmy rozesłać wewnątrz firmy specjalną informację iprzeznaczyć dużo czasu aby zapewnić wszystkich, że nic się niezmieniło. Dla nas jest tajemnicą skąd wyszła taka plotka" -stwierdził Bolden.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: GSK: nie rewidujemy medialnych zobowiązań