Globalne wydatki na reklamę online zwiększą się o 10,1 proc. w br.
Pomimo globalnej recesji gospodarczej ciągnącej w dół wartościreklamowych budżetów, rynek internetowej reklamy przeciwstawia siętym tendencjom i cały czas notuje solidny wzrost.
W całym bieżącym roku wydatki na globalną reklamę online majązwiększyć się o 10,1 procenta - prognozuje dom mediowyZenithOptimedia, który jeszcze trzy miesiące temuszacował, że tegoroczne wydatki na internetową reklamę wzrosnąwobec 2008 roku o 8,6 procenta.
Wartość omawianego segmentu, który jako jedyny ma odnotowaćwzrost w bieżącym roku, ma wynieść 56,8 miliarda dolarów,stanowiących 12,6 procenta całego światowego rynku reklamy. Z koleido roku 2011 wskaźnik ten ma wzrosnąć do 15,1 procenta.
ZenithOptimedia prognozuje również, że globalne nakłady na całymreklamowym rynku zmniejszą się w bieżącym roku o 8,5 procenta.
Dołącz do dyskusji: Globalne wydatki na reklamę online zwiększą się o 10,1 proc. w br.